Wanita ‘Buang Tebiat’ Dekat Tempat Parking OKU Sampai Timbul Pertanyaan Dalam Kalangan WargaNet

Di Facebook, tular dua klip video memaparkan seorang wanita yang mengenakan baju berwarna merah sedang asyik menari di tempat awam.

Bagaimanapun, timbul pertanyaan dalam kalangan warganet motif di sebalik kejadian tersebut.

‘Menari sungguh’

Menerusi dua video yang berdurasi 30 saat itu, menunjukkan seorang wanita begitu ‘asyik’ menari ditambah pula terdapat lagu yang dijadikan sebagai latar belakang kepada persembahannya. Bahkan, dia sama sekali tidak menghiraukan mana-mana kereta yang lalu dan masih memfokuskan terhadap tariannya itu. Tidak berakhir di situ, pintu dan bonet belakang keretanya turut dibiarkan terbuka.

Apa yang menarik perhatian ramai, apabila kereta wanita ini diletakkan ke tempat parkir orang kurang upaya (OKU) dan sekali gus menimbulkan spekulasi dalam kalangan warganet. Namun, sehingga kini tiada sebarang info tambahan di sebalik kejadian itu

VIDEO

Respon netizen

Video tersebut bagaimanapun telah dikongsi sebanyak 176 pengguna Facebook dan meraih ratusan komen. Menerusi ruangan komen, ada yang berpendapat wanita berkenaan berbuat demikian kerana mengalami tekanan kerja dan terdapat juga komen-komen yang sempat mengusiknya.

Sumber: Melvin De Seven via DashCam Owners Malaysia Via OhBulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*