Mat Sajat Kata GolonganPondan Selamat Dan Buat Penjelasan Sebabnya

Dalam sejarah, terbukti segala benncanaa yang diturunkan ke atas manusia sebelum ini adalah berpunca daripada kepincangan yang dilakukan manusia sendiri. Mereka secara terangan melanggar peraturan dan hak yang dihadkan dalam sesuatu perkara.Maalapet4ka akan menimpa ke atas manusia pada bila-bila masa jika manusia masih enggan meninggalkan perkara serta perbuatan mungkar. “Amat malangg jika seseorang yang mengamalkan aktiviti songgsangg ini sudah mempunyai isteri dan anak kerana dosa yang tertanggung adalah berlipat kali ganda.

Baru-baru ini kecoh dengan isu usahawan kosmetik kontroversi iaitu Sajat apabila dia berpakaian seperti wanita ketika menunaikan ibadah umrah di Mekah. Tak baik mempermainkan agama tau. Usahawan kosmetik. Sajat mendakwa beliau tidak pernah lagi mendengar berita golongan pondan kena Coronaavirus.

Dalam hantaran di facebooknya baru-baru ini beliau berkata belum pernah lagi mendengar maklumat atau berita golongan pondan dijangkiti virus Coviudd19.

Kita tak pernah dengar pondan kena corona, ada tak pondan kena? Tak ada lagi….sebab adek-adek ni dengar je korona, kerajaan kata duduk rumah adik-adik akan duduk rumah tau.Adek-adek ini paling takut dgn penyakit sebab tu kita hidup duduk rumah…duduk rumah…tak pecah- tak pecah. Hidup tak pecah, biasanya mcm tu,” katanya.Beliau menambah, golongan berkenaan akan patuh pada arahan kerajaan dan menjaga kesihatan diri sendiri.

My husband say stay at home, ada ke pondan kena Corona.

Kita bila kerajaan kata darurat, adek2 lagi nak duduk rumah tak pecah lobang, dia bila duduk rumah kita gang, siapa duduk rumah, kita geng. Siapa keluar dia pecah, pecah kepala kena corona. Korang tak baik tau doakan Sajat kena corona.” katanya.

Kenyataan Sajat ini sekaligus mengesahkan beliau sebenarnya adalah golongan pondan dan bukannya khunsa sebagaimana dakwaan dia dan keluarganya sebelum ini.Satu je lah yang admin boleh cakap, jangan cakap besar. Nanti kena kat diri balik baru nak menyesal.

Sekarang ramai yang mengatakan hak asasi manusia dengan mempertahankan tindakan dia (Muhammad Sajad).Sedangkan dalam Islam, hak asasi itu terpakai kepada mereka yang berada dalam fitrah sahaja. Dan jika seseorang itu hidup di luar fitrah iaitu menjadi wanita sedangkan dilahirkan sebagai lelaki, bermakna dia sudah tidak hidup secara fitrah. Memang Allah s.w.t menjadikan makhluk berpasangan, tetapi antara lelaki dan wanita. Allah tidak membenarkan hubungan terlarang sesama jenis.

Sumber: https://thevoice.com.my/ Via HMTPRESS

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*