Tergamak Sampai Hati Anak Tolak Ibu Sampai Tersungkur Jatuh

Sembilan bulan membawa kita dalam tubuhnya, hingga menjerit kesakitan agar kita boleh terlahir ke dunia. Merawat dengan penuh kasih sayang sejak kita tidak boleh berdiri hingga kita boleh berlari.

Tak pernah sekalipun keluar kalimat lelah yang muncul dari bibirnya. Dirinya begitu ikhlas tanpa mengeluh. Tidak peduli bagaimana keadaan dirinya, senyumnya selalu terkembang bahagia. Namun ada juga anak jenis tidak mengenang jasa ibu.

Baru-baru ini tular mengenai kisah seorang anak perempuan yang sanggup menolak ibunya sehingga jatuh di Wonogiri, Indonesia.

Anak memarahi ibunya

Video berkenaan telah dimuat naik oleh repostwonogiri di akaun Instagramnya. Video tersebut memperlihatkan seorang remaja perempuan yang sedang memarahi ibunya di halaman rumah.

Lebih mengejutkan lagi apabila remaja perempuan berkenaan sanggup menolak ibunya sehingga jatuh tersungkur dan kelihatan masih terduduk sambil dimarahi oleh anaknya itu.

Video yang berdurasi kurang daripada satu minit itu, mendapat k3caman daripada warganet kerana tindakan gadis berkenaan sangat melampaui batas serta tidak sopan dan punca kejadian masih belum diketahui.

Sanggup tolak ibunya sehingga jatuh

Sumber : repostwonogiri Via OhBulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*