Perkongsian Video Terbaru AliffSyukri Bersama Mat Sajat Mendapat Pelbagai Reaksi Dari Orang Ramai

Ramai tahu bahawa Aliff memang berkawan rapat dengan Sajat dan sering memuat naik gambar dan video bersama. Rakaman terbarunya bersama Sajat menraik perhatian ramai. Rakaman TikTok Kesana Kesini itu mengundang pelbagai reaksi bercampur dri orang ramai. Kedua-dua personaliti ini sering menerima pandang dari orang ramai dan tidak lari dri konttroversi.

Difahamkan sebelum ini Aliff dan isterinya Shahida sudah tidak tinggal sebumbung sejak beberapa bulan lalu.Kemelut rumah tangga Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida terus hangat diperkatakan. Rumah tangga pasangan itu dikatakan berantakan apabila kedua-duanya dikatakan saling tidak mengikuti akaun Instagram masing-masing, sejak bulan lalu.

Aliff Syukri:tolong dnegar arahan Pkp..tag kawan korang yg suka bergerak mcm org di balakangn ni🤣🙏🏻 @nursajat23 #trobek #tiktokdance #tiktok #sekadargurauwan.

Lebih membuatkan spekulasi terus tercetus apabila ibu Aliff iaitu Bonda Rozita Ibrahim, dikatakan turut ‘unfollow’ menantunya dan ia sekaligus menguatkan lagi desas-desus rumah tangga pasangan ini sedang berantakan.Terdahulu, Shahida berkata dia langsung tidak tahu menahu mengenai tindakan ibu mentuanya ‘unfollow’ akaun Instagramnya dan sejujurnya dia tidak ambil pusing mengenai perkara itu.

Pelbagai spekulasi tercetus termasuk tersebarnya surat tuntutan cerai, Aliff menerusi Insta Story di Instagram memuat naik status memberi amaran, agar tiada pihak terus menyebarkan sebarang berita tidak benar kerana menurut Aliff isu tersebut bukanlah bermula darinya.Malah, dia memberi amaran untuk tidak melibatkan keluarganya dala kontroversi rumahtangga.

Aliff Syukri juga pernah meluahkan rasa kecewanya dengan sikap netizen yang sering mempertikaikan segala apa yang dilakukannya.Menurut Aliff, adakalanya situasi itu menyebabkan dia tidak faham apa sebenarnya yang dimahukan masyarakat di luar sana.

Sebelum beberapa tahun lalu,usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri menafikan tuduhan liar yang mendakwa dirinya mempunyai hubungan dengan Sajat. Apa-apa pun kita harap kemelut rumahtangga Aliff dan isteri dapat diselesaikan dengan cara yang baik dan dipermudahkan.

KreditSumber:IG AliffSyukri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*