Konon Nak KataPondan Selamat Tapi Hujung Hujung Kantoi Suara Jantan

Kalau tak buat hal bukan dia lah kan. Walaupun dihujani kec4man tapiSajat tetap sahaja meneruskan aktiviti hariannya macam biasa. Terdahulu, kecoh dengan isu usahawan kosmetik kontroversiSajat ini apabila dia berpakaian seperti wanita ketika menunaikan ibadah umrah di Mekah.

Terbaru,Sajat mendakwa beliau tidak pernah lagi mendengar berita golongan pondan kena Coronavirvs.

Dalam hantaran di facebooknya baru-baru ini beliau berkata belum pernah lagi mendengar maklumat atau berita golongan pond4n dijangkiti virus Coviud-19.

“Kita tak pernah dengar pond4n kenacorona, ada tak pond4n kena? Tak ada lagi….sebab adek-adek ni dengar je korona, kerajaan kata duduk rumah adik-adik akan duduk rumah tau.

“Adek-adek ini paling takut dgn penyakit sebab tu kita hidup duduk rumah…duduk rumah…tak pecah- tak pecah. Hidup tak pecah, biasanya mcm tu,” katanya.

Beliau menambah, golongan berkenaan akan patuh pada arahan kerajaan dan menjaga kesihatan diri sendiri.

“Kita bila kerajaan kata darurat, adek2 lagi nak duduk rumah tak pecah lobang, dia bila duduk rumah kita gang, siapa duduk rumah, kita geng. Siapa keluar dia pecah, pecah kepala kena corona. Korang tak baik tau doakan Sajat kena corona.” katanya.

Kenyataan Sajat ini sekaligus mengesahkan beliau sebenarnya adalah golongan pondan dan bukannya khunsa sebagaimana dakwaan dia dan keluarganya sebelum ini.

Cuba you tengok, Ada tak pondan kena Corona? Tak ada lagi. Mana ada

Suara yang dikatakan, cuba dengar Video dibawah.


Sumber: https://thevoice.com.my/

Satu je lah yang admin boleh cakap, jangan cakap besar. Nanti kena kat diri balik baru nak menyesal.

Kredit: hmtpress.allnws

2 Comments

  1. Betul la tu, pondan belum kena covid19 lagi. Tp, kena ingat, orang gila pun x kena covid19 jugak. Ha ha ha.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*