Tular RakamanVideo Smpat Dirkam Netzen, Keluarga Terknal Sambvt Raya Dengan Keluarga

Syawal tahun 2021 ini sekali lagi menyaksikan kita semua berada dalam norma baharu yang mana semuanya beraya di rumah sendiri sahaja tanpa kunjung-mengujung.

Perkara itu juga dipraktikkan oleh Noor Neelofa yang mana mereka kelihatan menyambut Aidilfitri dengan kaum keluarga sahaja.

Seperti yang kita tahu, Neelofa dan PU Riz duduk sebumbung bersama dengan keluarganya begitu juga dengan Noor Nabila dan adik-adik yang lain.

Sempena dengan 1 Syawal yang diraikan pada 13 Mei lalu, Nabila ada memuat naik satu video pendek menunjukkan kemeriahan mereka sekeluarga bersalaman pada pagi raya.

Namun apa yang menjadi pers.oalan ialah adakah benar mereka sekeluarga ini duduk di bawah bumbung yang sama?.

Lebih menarik lagi perkara itu telah dis.ahkan oleh seorang pengguna Twitter yang mengakui bahawa orang dari negeri tersebut sememangnya gemar duduk serumah dan mereka juga mempunyai rumah panjang sendiri.

G.urauan tersebut telah membuatkan ramai warganet turut terhibur dengan konsep rumah panjang itu tapi jangan ada pula yang percaya di sana ada rumah panjang.

Secara keseluruhannya, Neelofa mempunyai sembilan orang adik beradik dan tiga daripadanya duduk berasingan selepas mendirikan rumah tangga.

Rakaman Video

Tetapi boleh jadi juga mereka memang duduk sekali memandangkan keluarga tersebut mempunyai rumah yang besar sehingga boleh memuatkan semua anak-beranak di dalamnya.

Apa pun, kekal berada di rumah dan jangan sesekali melang.gar S0P yang telah ditetapkan oleh pihak berk.uasa ok.

Kredit : HotFM/Gempak

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Warung Kekayu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*