Dakwa Anak Teruk Kena ‘Tibai’ Dengan Cikgu Sebabkan Perkara Ini, Sampai Ibu Terpaksa Buat Laporan Polis

Seorang ibu dikenali sebagai Puan Eda Ni menerusi satu posting di laman Facebook mendakwa anaknya telah dirontan oleh seorang guru. Tidak berakhir di situ, wanita ini turut berkongsi beberapa keping foto yang dijadikan bukti anaknya telah menjadi mangsa.

Perkongsian tersebut juga menimbulkan tanda tanya di sebalik motif kejadian berkenaan yang disifatkan tidak wajar. Kejadian tersebut dipercayai berlaku di sebuah sekolah di Alor Setar, Kedah.

‘Hanya sebab tak siap kerja sekolah’

Menerusi empat foto yang dikongsi memaparkan keadaan lengan anaknya yang ‘berbirat’ dan muka anaknya yang juga bercalar. Bahkan, foto pembaris yang sudah ‘patah’ turut dikongsi memberi gambaran anaknya dipercayai telah dipukul menggunakan pembaris kayu tersebut.

Bercerita lebih lanjut, wanita ini mendakwa guru anaknya berbuat demikian kerana anaknya gagal menyiapkan kerja sekolah yang baru sahaja diberi.

Allahu ketaq tangan badan. Jatuh air mata. Cikgu tibai Danish hanya sebab tak siap kerja sekolah lagi yang baru beri.

Menerusi dua posting yang lain, wanita ini turut berkongsi sudah membawa anaknya ke klinik dan satu laporan polis telah dibuat. Bagaimanapun, sehingga kini tiada sebarang info tambahan di sebalik kejadiaan berkenaan.

Allahuakhbar Terima kasih doa semua. Allah permudahkan. Biar undang-undang tentukan.

Sumber: Puan Eda Ni Via OhBulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*