Doktor Lawa Punya Pasal Sampai Member Tak Nak Balik

K3rjaya seb4gai se0rang dktor past1nya buk4n mud4h l4gi-l4gi dlam ke4daan sepertl sekar4ng ini. Khldmat mer3ka s4ngat diprlukan dan pentlng dalam situas1 sekarang. B4ru-b4ru ini pula, seorang dktor menarlk perhatlan rmai gara-gara vldeo yang dikongsikan di Tik Tok ini.

Menurut lel4ki ini, rakannya yang merupakan pesaklt di hspital ini snggup tidak b4lik gara-gara terpes0na dengan seorang dktor cantlk di sana. Biasanya pesaklt mesti tidak sab4r untuk pulang ke rumah tetapi lain pula dengan lel4ki ini.

Di dalam video yang dikongsikan ini, pemuda tersebut mendapatkan r4watan di sal4h sebuah hospital di Kedah. Apa yang menarik perhatian, rakannya ini seakan-akan tidak mahu pulang kerana tertarik dengan kecantikan seorang doktor di sana.

Malah di dalam rakaman ini juga, lelaki tersebut dilihat memandang secara diam doktor itu yang sedang memeriksa pesaklt lain. Lelaki itu juga dilihat tersengih-sengih apabila melihat doktor tersebut yang tidak sedar dirinya dirakam.

VIDEO

Meninjau di ruangan komen, gelagat lelaki ini turut mencurl tumpuan netiizen. Netiizen turut menguslk lel4ki itu yang mungkin mahu berpura-pura saklt lagi selepas ini. Ada juga yang bersel0roh bertanyakan lokasi sebenar hospital itu untuk mendapatkan rawatan.

“Dah sihat pun auto cakap saklt tengok doktor lawa…”

“Sanggup duk lama-lama.”

“Rela makan ub4t kalau doktor ni bagi.”

“Kat hospital memang banyak doktor lawa-lawa.”

Sumber via TTK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Warung Kekayu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*