Berbentuk Chandelier Turun Dari Langit Persis Di Kayangan Kek Zahirah Dan Aiman Tarik Perhatian

Umum tahu yang pasangan sama cantik sama padan, pelakon Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Redza akhirnya selamat bergelar su4mi isteri pada 20 Februari yang lalu. Majlis resepsi kemudian telah berlangsung di Glam Hall Damansara pada keesokan harinya.

Namun, apa yang paling mencvri tumpuan adalah rekaan kek perk4hwinan pasangan ini yang lain daripada yang lain persis di k4yangan. Cantik sungguh!

Kek ala-ala lampu chandelier

Kek 7 tingkat yang tergantung di tengah dewan ala-ala lampu Çhandelier itu merupakan hasil karya lilylolacakes dan idea pembuatan kek ini mengambil masa selama 3 tahun sebelum dir3alisasikan pada majlis resepsi pasangan merpati dua sejoli itu.

Difahamkan juga, kek yang terg4ntung indah seperti ‘chandelier’ di dewan pada malam resepsi itu l4ngsung tidak dis3dari oleh Zahirah dan Aiman sehinggalah kek itu diturunkan dari atas untuk dipotong oleh pengantin.

Kevnikan dan reka bentuk kek yang luar biasa itu sememangnya men4rik perh4tian tetamu yang hadir dan pengguna media s0sial.

Rata-rata daripada pengguna media s0sial kagum melihat kr3ativiti dan tidak kurang juga ada di antara mereka seakan-akan tidak percaya cara kek itu dipersembahkan dengan p0sisi yang terbalik. Tidak ketinggalan, mereka turut bersel0roh dengan memberi lucu sambil memuji keindahan kek tersebut.

Kek dari ‘langit’

‘Kek dia terbalik’

Sumber: Lilylolacakes, CST Production, Yiyieen via OHbulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*