Cantik Berbaju Pengantin, Warganet BertekaTeki Hawa Rizwana Bakal Berkahwin

Penyampai berita terkenal, Hawa Rizwana seringkali menjadi perhatian ramai diruangan media sosial miliknya apabila dia juga dikagumi tentang kepandaiannya dalam pendidikan.

Terdahulu, Hawa juga pernah tular berikutan wajahnya yang dikatakan saling tak tumpah seperti selebriti, Neelofa sehingga peminat acap kali tertukar melihatnya di ruangan Instagram.

Selain penyampai berita, Hawa juga dilihat menjadi model bagi jenama-jenama mewah sekali gus membuatkan dia sering mendapat perhatian ramai.

Pun begitu, terbaru pula Hawa Rizwana membuatkan peminat dan pengikut di ruangan Instagram tertanya-tanya adakah dirinya akan menamatkan zaman bujangnya berikutan satu hantaran video.

Dalam rakaman memaparkan dia begitu jelita memakai beberapa koleksi baju pengantin sehingga kecantikannya itu juga menerima pujian ramai di posting.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAWA RIZWANA REDZUAN (@hawarizwana)

Sementara itu, ruangan komen juga Hawa Rizwana menerima ucapan tahniah namun sepertinya ia sekadar video throwback disaat dia menjadi model bagi satu jenama baju pengantin dan perkongsiannya dengan lagu berjudul Love Me Like You Do itu turut mendapat ribuan tontonan ramai.

“Kak Hawa nak kahwin dah??”

Kecantikan Hawa juga membuatkan rata-rata diruangan posting memberikan pujian terhadapnya dimana dia turut menerima ribuan tanda suka daripada peminat dan pengikutnya.

“Cantiknya Hawa…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : HCL

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Warung Kekayu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau
segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah iniyang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*