Dahi Jendul,Dagu Leper,Nasi Lem4k Lima Puluh Sen. Gelagat Bella Astillah Meghibvrkan

IKATAN rumah tangga pasangan Bella Astillah dan Aliff Aziz pernah bergegar dan runtuh akibat dilanda badai. Mahligai yang dibina pada awalnya atas dasar cinta, terumbang-ambing dek khilaf si suami yang ‘daif’ mencari arah ketika itu.

Beberapa kontroversi yang tercetus membabitkan isu kecurangan bersama beberapa selebriti tempatan mencalarkan imej lelaki kelahiran Singapura itu.

Tidak cukup dengan terpalit isu skandal, penyanyi itu juga umpama menconteng arang ke muka sendiri apabila terbabit pula dengan kes kecurian dan berkelakuan tidak senonoh di tempat awam beberapa tahun lalu.

ALIFF mahu memanfaatkan peluang yang diberikan kepadanya untuk membaiki diri dan terus mempertahankan rumah tangga yang dibina bersama Bella.

Hari ini, Aliff yang sebelum ini dikenali dengan imej ‘liar’ tampil dengan keadaan yang sangat berbeza. Dirinya semakin positif, malah butir bicaranya juga kedengaran lebih matang.

Penampilan dan raut wajah penyanyi tinggi lampai itu kelihatan cukup berbeza berbanding ketika dirinya sedang panas meledak dengan siri kontroversi yang meranapkan nama serta kariernya.

Bahkan, kasih sayangnya terhadap si isteri, Bella semakin menebal meskipun rumah tangga pasangan itu pernah musnah dengan lafaz perceraian pada 2019 angkara siri kontroversi yang memalu kencang kehidupan mereka ketika itu.

Buat pengguna aplikasi TikTok, selain dapat melihat perkongsian daripada pengguna yang lain, warganet juga dapat melihat sudah ramai para selebriti yang turut mempunyai akaun masing-masing bagi menghiburkan peminat.

Isteri kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Bella Astillah juga sering berkongsi video tiktok beliau melaui akaun instagramnya.

Video TikTok Bella Astillah telah mencuit hati warganet,pelbagai komen yang telah ditinggalkan di ruangan IG Bella.

Urghhhh 😤

VIDEO:

Antara komen-komen pengikut Bella yang rata-rata terhibur:

Sumber : Instagram Bella Astillah

Sumber : http://www.dnq.pw/

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Warung Kekayu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*